Sabtu, 25 Ogos 2012

Aidilfitri 1433 H

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
Mungkin dah agak terlambat bagi saya untuk menyatakannya, tetapi saya tetap ingin mengucapkannya.
"Bersempena dengan detik 1 Syawal ini,
saya, MOHD. SYAFIQ ASYRAF BIN SULAIMAN ingin memohon jutaan ampun & maaf kepada rakan-rakan atas segala tingkah laku saya, baik secara fizikal mahu pun verbal, yang menyinggung serta mengguris perasaan sesiapa di sini. Saya juga mohon agar dihalalkan segala-galanya yang kalian telah berikan selama ini, sama ada secara langsung mahu pun tidak."

Walaupun dah seminggu berlalu, namun semangat Aidilfitri tetap terasa sehingga sekarang. Malah, sesekali datang juga ilham kepada saya untuk mengarang lagu tentang hari raya ini, tetapi sampai sekarang tak terbuat-buat. *huhuhu*

Apa-apa pun, semoga lebaran kali ini membawa seribu erti buat kita semua. Sekian.

P.S. : Just admit it; sambutan Aidilfitri di Malaysia adalah yang paling meriah di dunia.
;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan