Selasa, 24 Mei 2011

What Time Is It?

Wazzup, guys!
Yes, what time is it...? Holiday! Dah macam High School Musical 2 la pula, kan? Seperti mana yang kita semua tahu, dah bermulalah cuti persekolahan bagi penggal pertama 2011. Tapi, bagi saya, cuti itu tak ada maknanya sebab:
- Saya diberi cuti selama seminggu saja; para pelajar tingkatan 5 SAMURA akan diminta kembali ke sekolah pada 5 Jun nanti. Tak best...
- Ada berlambak-lambak kerja rumah nak dibuat. Esei, folio, dsb. Senang kata, macam-macamlah 'hadiah' yang saya dapat untuk dibawa pulang ke rumah.
- Kenduri sana, kenduri sini. Dewan MPS, Seremban, kemudian Jalan Serama, Johor Bahru. Apa-apa pun, congrats to Kak Tini and Fairuz...
Walau macam mana pun, kerja tetap kerja, dan saya harus selesaikannya, kan? Jadi, sabar je la... But anyway still, saya akan cuba untuk bergembira sepanjang cuti ini, sebab cuti yang paling best ialah cuti di rumah; east or west, home is the best. Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan