Ahad, 15 Julai 2012

Segamat <-----> RAMADAN <-----> London

Yoohoo! (OK, tergedik kejap.. =P)

Baiklah, tak banyak yang saya nak ceritakan kali ini. Saya cuma nak bercerita tentang keterujaan saya untuk pulang ke Segamat pada hujung minggu depan. Kenapa...? Ada dua sebab utama:

1) Tak sabar rasanya nak memulakan minggu pertama Ramadan bagi 1433H di rumah. Yalah, dah dua tahun saya memulakan Ramadan jauh dari keluarga (walaupun puasa di SAMURA tetap awesome), jadi sudah semestinya cuti pertengahan semester akan saya gunakan sepenuhnya untuk mencari barakah Ramadan bersama keluarga tercinta. :-D
2) Saya menantikan tarikh 27 Julai (sebenarnya 28 Julai mengikut waktu Malaysia) bagi menyaksikan upacara pembukaan rasmi Sukan Olimpik ke-30 yang akan berlangsung di London. 9 malam di sana sama dengan 5 pagi di Malaysia, jadi dapatlah saya melihatnya melalui kaca TV di rumah sambil bersahur. :3

Itu sahajalah yang nak saya ceritakan. Harap maklum, terima kasih. ;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan