Jumaat, 1 Oktober 2010

It's Final Exam

Assalamualaikum...

Akhirnya, kemuncak hidup saya bg. tahun pertama di SAMURA ni akan tiba. Peperiksaan (a.k.a. exam) Akhir Tahun Ting. 4 2010 akan berlangsung pd. 5-7, 11-14, & 18-19 Okt. 2010. Exam ni akan menjadi penentu sama ada hidup di SAMURA ni memberi impak yg. positif dlm. pelajaran saya, atau sebaliknya.

So, apa yg. saya impikan utk. exam ni sama dgn. org. lain; mendapat 9A (kalau 9A+, lg. bagus..). Tapi, bak kata orang, it's easier said than done. Usaha yg. bersungguh-sungguh adalah amat penting kalau nak genggam 9A+ tu. However, i'll try all my best & give all out for this final exam, because "it's now or never", right? Jadi, kpd. yg. membaca blog post ni, doakanlah kejayaan saya dlm. exam kali ni.

Bahasa Melayu, English, Mathemetics, Additional Mathematics, Biology, Chemistry, Physics, Sejarah & Pendidikan Islam. Itulah 9 subjek yg. akan menguji kemampuan saya sbg. seorang pelajar sepanjang Ting. 4 ni. Oleh itu, tiada apa yg. boleh saya buat melainkan ulang kaji, latih tubi, & bertanya kpd. yg. pakar.

Baiklah, saya pun dah tak tahu apa nak ditaip lg. utk. kali ni. So, i'll just end this post by saying "wish me luck, OK?" Bye & wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan