Rabu, 2 Februari 2011

Setahun Bergelar 'SAMURian'

Assalamualaikum....

Tanggal 2 Februari 2011 menjadi suatu tarikh yang amat bermakna dalam hidup saya untuk tahun 2011. Kenapa? Sebabnya... ianya merupakan ulang tahun pertama saya bergelar warga SAMURA. Yalah, saya mendaftarkan diri di SAMURA pada 2 Februari 2010. So, it's my first year as a SAMURian...!

Sememangnya dan semestinya, kehidupan di SAMURA mengajar saya seribu satu perkara. Macam mana pelajar SBP belajar, pembentukan ukhwah antara mereka, dan yang paling penting; saya belajar tentang kehidupan. Untuk itu, thanks to Fauzi, Azfar, Iqhwan, Pak Din and Izham for that. You guys are the best seniors in SAMURA for 2010. Selain itu, kepada warga 4 Cekap 2010 (kini 5 Cekap 2011), terima kasih banyak-banyak atas satu tahun yang cukup indah buat saya. Tanpa korang semua, tak tahulah macam mana nak hidup kt SAMURA.

Namun, ucapan terima kasih yang paling besar harus saya tujukan kepada Mustaffa (a.k.a. Tapek), sebab saya datang ke SAMURA pada detik 02/02/2010 bersama-sama dia. Yalah, kami berdua kan warga Bentara (..dan masih lagi), dan memang saya tak boleh lupa saat kami berdua mendaftarkan diri bersama-sama. Ingatkan dapat duduk satu dorm atau pun satu kelas, tapi tak dapat. Anyway, thanks to him, saya menjadi diri saya pada hari ini. Without him, I won't survive. So Tapek, THANK YOU!!! :-)

Hai... Setahun. 1 tahun. One year. 365 hari. Mungkin lama bagi sesetengah orang, tetapi 365 hari itulah yang paling saya rindui sepanjang hidup. Thanks SAMURA for creating a great year in my life. Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan