Isnin, 21 Februari 2011

Welcome, My Form 4-ers!

Assalamualaikum...

Baiklah, pada 7 Februari yang lalu, bermulalah satu lagi kisah dalam hidup saya sebagai seorang warga SAMURA: menjadi seorang senior Sebabnya ialah pada tarikh itulah para pelajar tingkatan 4 ambilan pertama mendaftar masuk, dan dorm saya (Bestari 2) dipenuhkan dengan 4 orang pelajar yang bakal bergelar junior saya (Hehehe....)

Now introducing... Ahmad Amirul Afiq dari Sg. Buloh; Muhamad Azrie dari Sepang; Muhamad Azfar dari JB, dan juga Luqman, juga dari JB. So, kiranya ada 13-lah warga dorm Best 2 (ASPURA).
Tapi, ada lagi yang nak memenuhkan dorm tu (Haiyoo..). Pada 28 Februari pula, pelajar-pelajar ambilan kedua pula datang. Lagi 3 orang menjadi warga Best 2 hari tu. Mereka adalah Muhaimin, Akmal dan juga Haziq (Sorry, tak ingat asal diorang mana..). Maka, lengkapkah 16 orang penghuni dorm Bestari 2 untuk tahun 2011 ni.
But still, merekalah yang akan menambah lagi perisa dan perasa dalam hidup saya. Semoga kehadiran mereka akan menambah lebih banyak memori indah buat saya sepanjang di SAMURA. For all of you, good luck with your study here, just enjoy & get used to the atmosphere, and be yourself, OK? Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan