Selasa, 30 November 2010

I Need an Idea... and Strength

Hai, semua...

Hari ni merupakan hari terakhir utk. bulan November. Lepas ni, December is coming. Tapi, masalahnya skrg. ni ialah kerja rumah yg. berlambak-lambak tu masih tak jugak siap. Apa yg. saya dah siapkan hanyalah kerja-kerja yg. ada kaitan dgn. komputer, macam folio Agama / Chemistry, dgn. huraian karangan BM. Sbb. yg. paling besar ialah... saya kekurangan idea... dan juga atitud (semangat).

Yalah, kalau nak pastikan sesuatu kerja tu berkualiti, kreativiti yg. amat tinggi harus ada dlm. pemikiran seseorang. Malang bagi saya apabila kreativiti tu 'ambil cuti' dari minda saya (mentang-mentanglah cuti sekolah..).

Satu lagi halangan utk. saya siapkan semua kerja tu ialah kekurangan atitud atau semangat utk. saya bangun & buat kerja tu. Bangun dari apa? Bangun dari depan TV, & pergi ke meja belajar, seterusnya buat semua kerja rumah tu.

Hai, apalah yg. saya nak buat dgn. kerja rumah ni? Jawapannya hanya satu: Siapkan segera (A.S.A.P.)! OK lah, tak tahulah apa lagi yg. saya nak ceritakan kali ni. Wassalam.

1 ulasan:

  1. BTW, FYI saya dah siapkan folio Chemistry & masih terkial-kial nak siapkan kerja yg. lain tu, OK...?
    HUhuHUhuHu...

    BalasPadam