Khamis, 25 November 2010

School's Out, Mission's In

Hi, guys!!!Baiklah, cuti sekolah utk. penghujung 2010 dah lama bermula, & sekarang ni dah masuk bulan Disember; bulan terakhir utk. tahun ni & jugak bulan terakhir utk. tahun ni. Tapi, kerja rumah yg. diberi kpd. saya & rakan-rakan yg. lain menggunung tinggi. Adoyai...

Bukan sikit tugasan yg. kami dpt., peta minda, folio, karangan; pendek kata macam-macamlah jenis kerja yg. saya nak kena buat. Tapi, setakat ni, saya baru siapkan folio Agama. Yang lain tu, tak tahulah bila nak siap.

Sekarang ni, misi saya, nak tak nak, saya kena siapkan jugak segala kerja rumah tu sebelum saya kembali ke SAMURA pd. 3 Januari 2011. Boleh ke tak? InsyaAllah...

Baiklah, ada lagi cerita yg. saya akan kongsikan nanti dgn. anda semua. See you in the next blog post...!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan